sunnuntai 13. lokakuuta 2013

#46 messukynnet ja höpinää

Nämä kynnet oon tehny jo joku aika sitten. Oli pakko huoltaa omat geelit viikolla, sillä eilen oltiin äitin kanssa I Love Me -messuilla :) halusin hillityt kynnet, jotta en heti kyllästyisi. Ihan mun väriset on kyllä, enkä pysty kyllästymään ikinä...


Pohjalla on Mosaicin geelimaalia raspberry ja päälle kultaista glitteriä hiukan liu'uttaen. Muutin kynsien muotoa inan pyöreämmiksi ja toki lyhensin.

Eilisistä messuista... Tykkäsin kyllä hirmuisesti. Olin äitin kanssa ja melkein koko päivä meni terveyspuolella. Luentoja äiti kävi kuuntelemassa kolme, minä vain kaksi osittain. Luentojen aikana minulla oli nimittäin oiva tilaisuus kierrellä kauneuspuolen kynsikojut :D ostoksia tuli tehtyä, sekä itselle että arvontaa varten!! Eli vielä yhdeksän julkista lukijaa käyttäjäraadin kautta ja paljastan arvonnan... ;) palkinnot tarttuivat Cesarsin ja ProNailsin pisteistä, omat vaikka mistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita! :) Seisothan kuitenkin sanojesi takana, vaikka kommentoisitkin anonyyminä.