tiistai 13. elokuuta 2013

#26 kuvanmuokkaushaaste

En tiedä miksi, mutta sekä koneen, että kännykän netti pätkinyt koko illan (päivän). Piti jo päivällä postata tämä haaste, jonka sain <a href "http://laatikollinenlakkaa.blogspot.fi">Janitalta</a>, kiitos :) Haaste on minulle siinä mielessä yksinkertainen, etten muokkaa kuviani juuri koskaan, muutakun rajaamalla. Joskus, jos olen Instagramiin jotain lisännyt, voi muokkaus olla sieltä. Koitan kuitenkin aina pitää värit mahdollisimman luonnollisina.
Kuvasvälineenä minulla toimii Sony Xperia Z -puhelimeni (huippu<3), mutta järkkäri olisi tarkoitus kaivaa (kaivettu jo) kaapin uumenista. Tällöin bloggaus siirtyisi koneelle ja kuvien muokkaus ehkä lisääntyisi. Muokkaan kuvani kännykässä olevalla Valokuva-editori -nimisellä ohjelmalla, en ole jaksanut mitään muita latailla. Tuo oli siis valmiina puhelimessa
ja minun tarpeisiini riittänyt hyvin!
Tänään lakatut äitin kynnet. Harvinainen tilanne, ettei luonnonvalo ja puhelimeni riittänyt, joten tyhmää sähkövaloa käytin. Sen huomaa... Jouduin nimittäin lisäämään valoisuutta muokkaamalla. Lisäksi vain rajaus.

Seuraava ilmoitus äitin mieliksi: hänen sormet eivät oikeasti haroita. Se on vain tyhmän asennon vika.

Kynsillä Dependin Rough Sparkle 2062, mun ihan lemppari!

Tässä piti haastaa ihmisiä, minun on kuitenkin skipattava se, sillä en keksi ketään. Tuntuu, että haaste pyörinyt jokaisessa blogissa :D

2 kommenttia:

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita! :) Seisothan kuitenkin sanojesi takana, vaikka kommentoisitkin anonyyminä.